اس ام اس تولدت مبارک

اس ام اس تولدت مبارک

اس ام اس تولدت مبارک
بازدید : 1273

اس ام اس تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



باز کن پنجره ها را که نسیم روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرد

و بهار روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



وجود زیبایت وارد به دنیا میشود

هدیه سالروزش این آوا میشود

عاشقی چون من بی پروا میشود

در شعر تولد غرق رویا میشود

اینگونه سالی دگر از عمر تو آغاز میشود

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



تو وجودت واسه من یه معجزست * مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه *

روز میلاد قشنگت میمونه * توی تقویم دلم تا همیشه *

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

عزیزم تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



دوست عزیز: تقارن بهار طبیعت را با شکفتن موجودیتت

رو بهت شادباش میگم

امیدوارم روزگارت سبز باشه….



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



واسه من جشن تولدت یه بهونه بود همیشه

که رو هدیه بنویسم دلم از تو دور نمیشه

عزیزم تولدت مبارک ، دوستت دارم . . .



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ،

چرا که فقط

در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .

عزیزم تولدت مبارک . . .



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند

به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم .

تولدت مبارک عزیزم . . .



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست

خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست …

تولدت مبارک . . .

دوستت دارم



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید

با هرچی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد

عزیزم امروز قشنگ ترین روز زندگیمه

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد

و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت

تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم

تولدت مبارک.



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم،

امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

.
.
.
.

تولدت مبارک.



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



داره بارون میاد خوب که نگاه کردم.

.
.
.

هوا که ابری نبود…

اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن……

آخه یکی ازشون کم شده

مهربون ترین تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



برای روز تولد تو ۱۰ شاخه گل میخرم ۹ شاخه گل طبیعی

یک شاخه گل مصنوعی و روی شاخه گل مصنوعی مینویسم

تا پر پر شدن این گل دوستت دارم

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر…

تولدت مبارک…



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



نگاهت را قاب می گیرم.

در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.

امروز روز توست… تولدت مبارک.



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند !

مهربانم : تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم

و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو

به خاطر تولد زیبایت.



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



باهفتا آسمون پر از گل یاس و میخک

باصد تا دریا پر از عشق و اشتیاق و پولک

یه قلب عاشق بایه احساس بی قرار و کوچک

فقط میخوادبهت بگه تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



روز تولد تو ستاره ها دمیدند

پرستو های عاشق به خونشون رسیدند

روز تولد تو بخت من ازراه رسید

نیمه جونی،جون گرفت تشنه به دریارسید

تکرارحرفهای منی مثل سرود زندگی

عشقت شده برای من بود و نبود زندگی

تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



باصد تا دریا پر از عشق واشتیاق و پولک

یه قلب عاشق بایه احساس بی قرار و کوچک

فقط میخواد بهت بگه تولدت مبارک



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



تو شب تولدت قلبم رو هدیه میکنم

واسه آرامش تو به دوریت عادت میکنم



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



در سپیده دم عشق کسی متولد شد

که صدایش آرام تر از نسیم

نگاهش زیباتر از خورشید

دلش پاک تر از آسمان

و قلبش زلال تر از آب

و آن تو بودی بهانه قشنگم

برای زندگی تولدت مبارک . . .



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند

به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم .

تولدت مبارک عزیزم . . .



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر که دنیای من شدی

عزیزم تولدت مبارک . . .



اس ام اس تبریک تولد

cfss.ir

sms tavalod



فوووووووت …..

فووووووووت ….

فوووووووت …..

فووووووووت …

فوووووووت ….

بیا شعما رو فوت کن !!!

تولدت مبارک !!!

 


نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید